Kul tisdag

Spelning på Storgatan i Rättvik. Säsongens sista Tisdagskul och vi hade det riktigt kul på scenen! (Det har vi ju i och för sig alltid)

Spelning på Storgatan i Rättvik. Säsongens sista Tisdagskul och vi hade det riktigt kul på scenen! (Det har vi ju i och för sig alltid)