Säg cheese!

aug 7, 2011   //   av admin   //   BLOGG  //  No Comments

I morgon måndag bär det av till fotografen för Tivoli Blå. Vi ska ta nya bandbilder och ska försöka se så snygga ut som vi bara kan! Resultatet kommer att läggas upp på hemsidan så snart som möjligt.

Tyvärr fick fotografen magsjuka : ( Vi bokar nytt datum och återkommer…

Lämna en kommentar